utmana mig!

Jag älskar att lära mig saker men jag har dålig fantasi! Fick för mig igår att jag ska lära mig lite tyska och hittills kan jag eins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben, acht, neun, zehn. Hur gör man det tyska tecknet för ss..? den som ser ut som ett B? woher kommst du? Ich bin, Du bist, Er ist, Sie ist, Wir sind. Wie geht´s dir?
Aja det kommer säkert mynna ut i nåt halvknackligt semesterförsök iaf ;)


Vill du också? Hittade grymmaste lär-dig-språk-gratis sidan!

www.livemocha.com



Kommentarer
Postat av: Eva

Åk till Tyskland! :) Tyskarna är trevliga o hjälpsamma, iaf dom vi träffat. :)

Åk till Hannover, de är en fin stad.

2009-05-23 @ 01:49:11
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Emil från värmland

Det var jag som ringde igår.

Du gör det genom att hålla in alt och trycka 225. På en pc, på mac alt+S.

kram

2009-11-21 @ 11:43:54
Postat av: Jonas

Spännade :) sida jag hittade dig på MP och spanade mig till hit:)



Du verkar vara en intressant människa :) Adda mig gärna på msn:)

2010-07-07 @ 18:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0