solen! soooleeeeen!

Både igår och idag har det varit strålande sol ute! känns som att det är vår... ingen snö på backen heller! Det enda som fattas är att de ska sopa gatorna... can´t wait :) och bara för att jag säger så nu så kommer det snöa nästa vecka eller nåt. Ja hörrni va ska man säga... Dagarna flyter på. Trivs superbra på praktiken, får göra lite allt möjligt. Lägga upp jobb, byta papper/skarva/dra igenom, fylla på toner, testtrycka och ställa pass, värme, fuser, transfer, kalibrera densitet, fixa om nånting går sönder (mycket man får klia sig i huvet över), rengöra hela maskinen (byta trådar i TEDarna; duplex, transfer & erase). Vet inte hur många gånger om dan vi drar isär hela maskinen för att fixa allt möjligt konstigt. Har tydligen det jobbigaste kvar att lära mig: att trä papper genom hela maskinen. Ska bli sköj! ;)

"Det är ju ett riktigt schysst gym! Det va Inter som tränade med dom förut! När jag va där nere och körde gick robban förbi och sa -mm nu pumpar du som Zlatan!" Den historien har jag hört ett antal gånger haha men jag får hålla med om att det är riktigt bra. Viktigt med sånt på arbetsplatser om jag får säga mitt...

Blir även kallas Kattis på jobbet, that´s a first :)
Längtar inte ett dugg tills skolan börjar igen...

Backade på lägenhetsbytandet när Linnea sa att hon bara kommer bo där till augusti, enligt mig är det augusti väldigt snart! Sen tror jag inte jag skulle klara av att bo med folk jag inte känner, eller snarare: de skulle inte stå ut med mig ;) Jag har ju rätt annorlunda grejer för mig, min dygnsrytm och mitt snoozeberoende skulle nog bli ett problem. haha

Har börjat bli lite stressad över vad jag ska göra i sommar också... Har bara 7 veckor sommarlov (mitten på juni till 7 aug). Sommarjobb, mmm men vart? Stockholm? Sundsvall? Har sökt en sommarkurs också på distans, den är 15 hp -Flash animering. Vilket iofs är sjukt intressant men hur ska jag hinna med? uuuuuusch vad mycket man ska behöva slita sig i håret för... Första problemet kommer bli praktiken i Maj... what do to what to do....

Sen vill jag ägna en rad åt the little things som gör en extra glad! Just idag vill jag säga; tack farmor för det fina kortet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att läsa, våren är på gång här också ÄNTLIGEN! Love from daddy.

2009-03-19 @ 15:31:54
Postat av: Eva

Nämen, was is das!?!

har du börjat blogga igen? Jag kollade din blogg i typ en evighet, men du skrev ju aldrig. Så slutade läsa. :p

Kollade in här av en slump idag o ser nu att jag måste börja följa den igen. :)



Fortsätt skriv! :)

2009-03-22 @ 14:06:58
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: malin

sakta i backarna nu fader vår, vägarna är nu täckta i snö.. :P

2009-03-23 @ 19:23:00
URL: http://honky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0