funny story!

Då va ännu en lördag förbi! Just denna har spenderats på stan med syster, jenny och micke med framförallt pasta-ätande i historiken! Sen drog jag med mig Mikey på div 2 damhandboll Tumba-AIK och titt på fan, det va tumba som vann! Sen blev det tacomiddag tills det va komaläge framför datan som visade Office space för oss.

Huvet mitt drar jag runt på ett snöre så det har jag släpat ungefär en meter bakom mig hela dan... En planerad lugn fredag blev en hemkomst 05.00 (tack och lov! farligt med nattbuss som tar en timme... kunde lika gärna ha vaknat i södertälje!) Elin & kompani va på visit i Kista så man gästspelade där, sen dök även Marcus upp som är in town for Metallica. Funny story! Förra gången han va i sthlm kom det fram en tant på krogen (kvart i 3 ragg who knows..?) och surrade lite och sa till slut "du är inte härifrån eller huuur?" Ni hör ju självklart stockholmsdialekten i huvet nu också. "Näe jag är född och uppvuxen här" tyckte Marcus som tycker att Njurunda är -söder om söder-. "ah men du äär inte härifrån eller huuur? Är du från gotland??" haha ja hittills är det ju iaf lagom kul. Att sundsvallsbor förväxlas med gotlänningar. Så detta var ett återkommande skämt när vi satt på Kellys och drack öl inatt. Sen ska man ju hem också så vi satte oss på tunnelbanan och bakom oss sitter 8 st unga killar och tjejer och är lite halv störande. Marcus är inte sämre så han spelade lite Britney Spears ur mobilarkivet och så blev det lite ordutbyte grabbarna emellan och plötsligt säger en av dom "Men va fan äru från gotland eller?" fantastiskt! FANTASTISKT!


Kommentarer
Postat av: Daddy

Va kul att bloggandet är igång igen! Mera! Jag tycker du skall gå på en av Tumbas träningar och spöa upp dem...

2009-03-08 @ 15:17:48
Postat av: Daddy

Ps. du är lite lik mig på bilden...

2009-03-08 @ 15:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0