bananas

"Chiquita... gör inte dom bara bananer?" haha gör... bananer... very funny!

Det har varit en händelserik dag! upp och skuttade vid 05.45, pissigt väder (regn+snö+blåst+grått+kallt=usch) soppa till lunch hjälpte en aning. Mycket action på Strålfors! Det va bara 3e dagen av praktiken och eftersom det är Digitaltryck vet jag inte så mycket om det men redan nu kan man ta initiativ till att göra saker själv! Byta färg och ställa pass och sånt utan att nån övervakar! My man Henning ser till att man har grejer att göra. Efter jobbet mötte jag the one, the only miss Allberg på stan. Även en viss mustaschmupp dök upp och bjöd på en puss eller två innan han åkte upp till Sundsvall igen! Sen åkte jag och Linnea och slöt upp med Elisabet för en lägenhetsvisning. Huuur fin som helst. Inflyttning om en månad om det blir klappat och klart (det vet vi senast söndag). Surt att jag kommer fastna med dubbla hyror ett tag... ajaj... Men jag är peppad på den! Där ska vi bo!
Ser fram emot fredag nu då blir det middag och biljard med yster syster och på lördag blir det dejt med Den, Det, miss Allmountain. Praktik is the shit! Saknar inte skolan överhuvudtaget... Vilket borde innebära att jag ser fram emot den dagen det är dags att börja jobba "på riktigt". Känns bra hörrni! :) Nu ska jag sega i sackosäcken, det ingår i min vardagsstandard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0