snor for you

det finns så det räcker! men jag har snorandet under kontroll för tillfället. Sitter och placebo-dricker te dvs svart te blandat med grönt te och 4 citronskivor haha works for me. Ska man så ska man! Sitter även och pluggar lite låtar från Mando Diao´s nya skiva inför nästa helg! Åh I can´t wait!

Jag och Micke fick ett göra-nåt-vad-som-helst infall och åkte till Gävle! Why? För att Maia Hirasawa stog på scenen i Gävles konserthus! Vi började med att stanna i Uppsala och mumsa årets första mjukglass i solen!


Vi var även in i domkyrkan och satt/låg på de fantastiska bänkarna vid ån. It´s was awesome! Mest awesome är mina signerade skivor jag fick med mig hem! ihihi! Mina personliga favoriter är The wrong way, I woke up, Gothenburg och You and me and everyone we know. Det kan bli din hemläxa att lyssna på dom låtarna ;)


Kommentarer
Postat av: Linda O

...Mmmm...mjukglass... ;-)

2009-04-19 @ 11:56:03
URL: http://myprivatemoon.blogspot.com
Postat av: D Cool

Coola brillor! Glassen såg god ut.. nu skall jag övningsköra med nr 3... wish us luck...

2009-04-19 @ 18:57:46
Postat av: Eva

Åh va gott me mjukglass! :)



Men varför åkte ni till Gävle av alla ställen? ;-)

2009-04-21 @ 12:22:44
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0