break an egg

idag gjorde jag nåt som jag inte tror jag gjort förut! Jag va ute och promenerade och efter några kilometer kom jag till en bänk som stog vänd mot stolen så jag satte mig en stund och njöt lite. Och plötsligt insåg jag att jag satt och halvsov haha hade suttit och nickat till i typ en halvtimme... skumt :) att jag inte sover på nätterna börjar ta ut sin rätt! Solen skiner i stockholm hörrni! tror till och med att jag blev lite solkysst på kinderna idag.

Imorrn åker jag till sundsvall! can´t wait! känns som att jag ska åka på semester haha det är bra att det bara är typ 4-5 veckor kvar i skolan innan praktiken, börjar bli psykiskt tungt nu när vi börjat med "avancerade" kurser. På tal om det ska jag läsa på om Kapabilitetstryckning och skriva några rader om styrsystem tills imorrn så jag får se till att ta tag i det när jag har diskat och packat :P Har redan gjort NCI-tryckning och protokoll och ICC-mätningar så det räcker och blir över kan man tycka... 

I fredags var jag och fröken Allberg på Pluto och lyssnade på Sneezing habit och Penny century sen skakade vi loss all night. Det va fantastic, allt utom nattbussen... som vanligt... Sen i lördags va jag, maria, alexandra, emma och jenny + linnea som fick en lucky break- på Bounce! Det va hur bra som helst! Jag vill se det igen, man var helt fascinerad hela tiden. Sen blev man ju uppbjuden till en slowdance inför hela orionteatern, fick en svettig kram mitt i föreställningen och hamnade på scenen en stund också hahaha jag va på rätt ställe i publiken hela tiden ;)

Alla ni som har spotify borde lyssna lite på Pauline! Give me a call- eller -Never said I was an angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0