Internet: återkomsten!

Jag har en dator!! jag har en dator jag har en dator jag har en dator! moahaha det tog mig ett tag men nu är jag back in the game :) mycket har hänt hörrni.. bytte nattskiftslivet i sundsvall mot skolvardag i stockholm! det finns wierdos på alla ställen i världen men jag tror att stockholm speciellt är lite av ett näste. Då utgår jag mest ifrån alla mystiska människor jag pratade med under min "leta lägenhet" period och gubben som gick på centralstationen och siktade på folk med sin axel! Han gick alltså omvägar för att gå in i folk, bland annat mig.. ont gjorde det...

Jag och Micke har promenerat runt Djurgården (karln skriver ut kartor vart vi än ska, I love it!), jag har varit med mina systrar på fjärilshuset (förväntningarna var lite för höga), jag och Maria var på ladies night (det var trevligt men aldrig mer om det inte är gratis), jag har varit hem till sundsvall (slutade i katastrof efter en flaska minttu och 3 liter vin delat på två damer utan hejd)... men det va roligt! ;) kommer hem igen snart!

Det är rätt mystiskt att det har gått mer än en månad...

Kommentarer
Postat av: Eva

Kul att du äntligen skaffat dator! Då får du se till att uppdatera bloggen oftare. :p

2008-10-20 @ 13:17:06
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Daddy

Härligt med dator och med webcam!! Du var en fena på att härma smiley:sar.. men du får träna på fåret. Ha de så bra!

2008-10-21 @ 15:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0