oskyldigt dömd


oskyldigt dömd första gången man kliver in i ett rum... så kan det kännas ibland :) som att folk inte ens ger varandra en ärlig chans. Jag har känt så många gånger och ändå har jag varit lika snabb att placera andra i fack! Men jag skulle inte ens drömma om att vara otrevlig mot någon med flit, då måste det vara ett riktigt as. Eller ass.

Onsdag var det minigolf igen och det här gången var det jag, Eva, Sandra och Sofie som tappert samlades och svingade våra klubbor tillsammans! I början sken solen men sen kom molnen och till sist kom regnet. Men vi hade sagt redan innan att det blev spel även om det regnade så vi blev inte ledsnare för det. Vi fick till och med en gratis kupong till nästa gång för 5 personer bara därför (att det regnade alltså). Eva vann till slut och jag känner mig som en evig tvåa. Men I will have my glory! nån gång... haha :)

Efter golfen åkte jag en sväng på birsta med lilla mamsen och sen var vi till mormor en sväng och käkade bullar. Sedan kom höjdpunkten på hela dagen... mamma hade tagit med sig blåbär hem från stugan! Det var årets första tallrik med blåbär och fil!!! I LOVE IT!

Det börjar märkas på jobbet att det är sommar, mest pga att det inte finns speciellt mycket att göra. Så jag hade all tid i världen att stirra på stackars Calle (som hävdar själv att han har social fobi) och ha gummibandsjagis. ouuch... om 1 ½ timme är det dags igen då! klockan är halv fem... och nu ska jag äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wihoooo!



kolla på den här länken:

http://perezhilton.com/2008-07-19-her-hands-are-back-to-normal



She dosen't look young an innocent anymoooore. Haha! Finns en ännu mer horribel bild också. Men jag orkade inte leta rätt på den.

2008-07-21 @ 09:06:57
URL: http://jaylow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0