no sleep for you!


Ännu en natt på jobbet avklarad men idag ser det mörkt ut på sov-fronten! ska klippa mig 9 och sen vill systrarna att vi ska åka ut till stugan, vi får väl se om jag lever men det skulle va dåligt av mig att tacka nej till bad och middag? Kanske blir en sväng i blåbärssnåren också men jag har förbannat ont i ryggen så jag blir väl sittandes på huk i skogen en vecka eller två kanske...

Vi var ut till stugan häromdan and guess whaaattatataataaa! jag har badat! äntligen! 19 grader och badkruketakter men vi lyckades bada lite till slut. Ute på gräsmattan har någon slags skogsduva gjort sig ett litet bo och 4 ägg blev 4 ursöta fågelungar som tultar runt!



 Efter lite hets mötte vi upp fwedwik och peter på max och käkade lite glass innan dom åkte vidare upp mot piteå! Ännu lite senare åt vi på Oscar och drack det obligatoriska vinet, blev lite mystiska, svängde runt på dansgolvet, kryssade över stan och åkte billig(are) taxi hem!

Nu längtar vi till lördag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka söta fågelungar! :)

2008-07-22 @ 16:03:02
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Daddy

Skogsduva..? Njaaaaee.. vill man vara noga så var det en drill-snäppa.

2008-08-02 @ 23:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0