ett skepp kommer lastat


med 20 st postbarn på partyhumör! Det va härligt hörrni, det gör vi om! Charter nästa? haha
Här visas två fina ögonblick förevigade av Björken själv.



Dödsvärmen har nåt oss bleka nattjobbare! Fredag spenderade jag och Sandradee på birsta. Shopping, värme, svordomar och glass resulterade i akut badande och go mat ute i stugan. Lördag & söndag var vi som sagt på vift till åland! Blev lite överförfriskade och attack-dansade på däck! Hemresan började med otroligt störd humor och kramp i käkarna av skratt. Bättre arbetskamrater kommer jag nog aldrig ha.

Idag var jag trött som få men lyckades ta mig ur sängen för lite 23-grader-i-vattnet-bad, småsovande i solen och blååååbäääär. Sen körde jag och mina fantastiska systrar en favorit i repris.


                         
                                           Kanske den mest sedda VHS-filmen i Håkansson-history.


Stor humor också till perssons kusin som stog för kvällens bästa!

Kommentarer
Postat av: Mikael Almgren

Höhö! Snart kommer alla ha den på sin sida. ;)

2008-07-29 @ 08:58:46
URL: http://mikaelalmgren.blogspot.com
Postat av: Eva

Skriver du aldrig nått här nu för tiden eller? :p

2008-08-16 @ 11:08:59
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: sandradee

blogga kvinna:P

2008-09-01 @ 18:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0