En sällsynt sak


Jodu! Det är sällsynt att jag kliver upp klockan 12 på bara 6 timmar sömn! Man skulle nästan kunna kalla det ett mirakel. Med tanke på att förra veckan försov jag mig när vi skulle spela minigolf 15.00? Men jag slog rekord och befann mig i skönsberg en kvart efter att jag flugit ur sängen i ren panik! Jag, Eva, Elin, Sofie, Rickard och Lars spenderade 2 solskens timmar i solen med ett finfint parti som bjöd på blandat med glädetjut och muttrade svordomar. Efter mitt misslyckande på 18e hålet trodde jag och lars att vi vunnit på oavgjort, men då påstod elin att om hon satte sin skulle hon vinna, vilket hon gjorde. Men sedan började räknandet. Och omräknandet. Och protesterna. Det slutade med att Boobies Wikman vann, jag kom två och elin kom trea. Jag är inte ledsen för att jag kom tvåa... jag är bitter för att Boobies vann ;P Men det va kul! Ni är bra!

Spenderade även gårdagen med postfolket a la Sandra, Eva, Elin, Sofie, Lina och en smygtitt på mira som försvann snabbt igen! Vi mulade i oss Biteline pizza och chips med dipp till Disney filmer. Vi hann med Dumbo, Lady och Lufsen, Bernard och Bianca i Australien och så var det en till... men jag minns fasen inte vilken? hjälp mig brudar? minnet är inte vad det var!

Dagen började med städning vilket påminner mig om att min säng inte är bäddad... super suck! jag som är så trött! jag klev ju upp så tidigt ;D Efter städningen var vi hem till farmor som hade sin bror och hans fru på besök. Vilket var både underbart och lite jobbigt då han blivit sjuk... Efter prat och paj tog jag med mig alla mina målargrejer till fröken Linnea som jag får i alldeles för små doser nuförtiden. Men det blev inge måla, när man träffas så sällan så pratar man mest! Jag tycker det är hemskt att man måste pussla och planera så mycket för att umgås med sina vänner... Det är så lätt att saker inte blir av eller att man glömmer att höra av sig! Glöm inte bort mig!!! :)

Jag är free till måndag kväll så nu är det stressigt att hinna va ledig! Hua!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tänkte säga att de var Peter Pan eller Törnrosa, men dom såg vi ju inte. :p Va f-n, är tydligen för senil för att hjälpa dig. Säker på att de var fyra filmer? ;-)

Ja, nu kom jag på. De var Bambi ju! :)

2008-07-12 @ 03:26:44
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: den där jävla wikman

VICTORY!!

2008-07-14 @ 15:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0